ali asghar

ali asghar

توسط ۲۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل +[آثار محبوب Hande Erçel]

بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل +[آثار محبوب Hande Erçel]

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال دختران آفتاب، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

 

هانده با ایفای نقش “ادا یلدیز” در سریال تو در خانه ام را به زیبایی درخشید بزن. پارتنر او را “کرم بورسین” ایفا کرده بود. هانده پس از همکاری با کرم و شناخت بیشتر او، نسبت به او پیدا کرد. بعد از اتمام این سریال هانده و کرم به صورت رسمی وارد رابطه عاشقانه شدند.

 

بیوگرافی ریحانا (Rihanna) ؛ از مسیر موفقیت تا زندگی خصوصی

 

او همچنین برای بازیگری نیز می‌باشد و در بسیاری از مدل‌های تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

 

بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

فهرست بهترین سریال هایی که هانده ارچل بازی کرده است:

 

فهرست فیلم های هانده ارچل که در این نوشتار معرفی شده اند:

 

 

بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که به عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد. پس از او، جایگاه سوم متعلق به فاحریه اوجن، که اکنون در سریال آلپ ارسلان حضور دارد، است.

 

در این نوشتار با بهترین فیلم هایی که هانده ارچل بازی کرده و سپس با بهترین سریال هایی که هانده ارچل بازی کرده آشنا شده است. اگر از علاقمندان این بازیگر زیبای ترک هستید، برای اطلاع از لیست تمام سریال های هانده ارچل و فیلم سینمایی ترکی عاشقانه بدون سانسور همراه با بازی هانده ارچل ما باشید.

 

بیوگرافی کیتی پری (Katy Perry) ؛ از آلبوم مذهبی تا داوری برنامه استعدادیابی!

 

در قسمت مقدمه این نوشتار، بیوگرافی هانده ارچل را به طور خلاصه بررسی نمودیم. در ادامه نیز علاوه بر معرفی بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل برای شما تصویر و بیوگرافی معشوق هانده را به اشتراک گذاشتن. اگر می‌پرسید که دوست پسر هانده ارچل کیه همراه ما باشید.

 

بهترین سریال ها در یک نگاه

چالیکوشو

فیلم های هانده ارچل, لیست تمام سریال های هانده ارچل

فیلم های هانده ارچل, لیست تمام سریال های هانده ارچل

نام سریال: چکاوک

نام کاراکتر: زاهده (بازیگر مهمان)

محصول: ترکیه

تولید سال: ۲۰۱۳

بازیگران: فاحریه اوجن، بوراک اوزچیویت، مهمت اوزگور، هانده ارچل

کارگردان: چاعان ایرماک، دوعان امید کاراجا

نویسنده: سوگی یلماز

ژانر: درام، عاشقانه، تاریخی

داستان سریال چکاوک برگرفته از رمانی به همین نام نوشته رسات نوری و مربوط به سال ۱۹۲۲هست. داستان این سریال در اوایل قرن بیستم رخ می دهد. فریده دختر یتیمی است که والدین خود را در کودکی از دست داده است. او به مدرسه شبانه روزی فرانسوی‌ها در استانبول فرستاده می‌شود. پدر فریده قبل از رفتن به جنگ، او را از بچگی به مدرسه فرانسوی‌ها می‌فرستاده است، تا او در آینده یک معلم شود.

فریده برای تعطیلات تابستان به خانه خاله وعمویش ( که آن‌ها بعد از مرگ پدر و مادر فریده حکم پدر اومادرش را دارد) می‌رود، تا تعطیلات را با آن‌ها بگذراند. هر چند که بدون عشق پدر و مادر بزرگ شده است، اما او که فریده در مدرسه دارد. فریده یکی از شیطون‌ترین بچه‌ها در مدرسه است. یک جورایی معلما و افراد مدرسه اکثر مواقع از دستش عاصی هستند، ولی به هرحال دوستش دارند.

 

Hayat Ağacı

سریال هایی که هانده ارچل بازی کرده

بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

نام سریال: درخت زندگی

نام کاراکتر: سلن (بازیگر مکمل)

محصول: ترکیه

تولید سال: ۲۰۱۴

بازیگران: فکرت کوسکان، ایدیل فیرات، اونورسایلاک، هانده ارچل، انیس آریکان

کارگردان: هاکان اینان، باریش یوس

نویسنده: ولکان یازیجی

ژانر: درام

اشرف کفاش ماهری است. او در مغازه پدرش کار می‌کند. اشرف بین دوستانش خیلی محبوب است و خانواده هم او را دوست دارند. او و پسرش مغازه را وسعت دادند. بعد از چند وقت این فروشگاه کامل در آتش می‌سوزد و مراد پسر خانواده، وظیفه‌اش سنگین‌تر از قبل می‌شود. در ادامه نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل همراه ما بمانید.

 

Güneşin Kızları

فیلم هایی که هانده ارچل بازی کرده

فیلم هایی که هانده ارچل بازی کرده

نام سریال: دختران آفتاب

نام کاراکتر: سلین

محصول: ترکیه

تولید سال: ۲۰۱۶–۲۰۱۵

بازیگران: امره کینای، هانده ارچل، تولگا ساریتاش، دیلان چیچک دنیز، اوریم آلاسیا، بورجو اوزبرک

کارگردان: صدالله سلن

ژانر: درام، عاشقانه، کمدی

گونش یک زن سی و پنچ ساله و معلم ادبیات است. او همراه دختران دوقلویش نازلی و سلین که هفده ساله و دختر کوچکش پری پانزده ساله است، در ازمیر زندگی می‌کند. همسر گونش، ظفر، سال‌ها پیش او و دخترانش را ترک کرده است.

 

آن‌ها در زندگی آرامی دارند. تا این که یک روز گونش با مردی بنام هالوک مرتاوغلو آشنا می شود. هالوک و گونش در زمان عاشق هم می‌شوند. هالوک از گونش درخواست ازدواج می‌کند، گونش با این درخواست موافق است اما نازلی با این ازدواج مخالفت می‌کند.

 

او به هالوک حس خوبی ندارد و از او خوشش نمی‌آید. برعکس سلین با این ازدواج موافق است. او این ازدواج را فرصت خوبی هم برای خودش و هم برای مادرش می‌داند. پری هم با ازدواج مادرش مخالفتی ندارد. او به تصمیم مادرش احترام می‌گذارد. گونش و دخترانش وارد خانواده مرت‌اوغلو می‌شوند. اما اتفاقات آنطور که می‌خواهند پیش نمی‌رود.

 

Aşk Laftan Anlamaz

فیلم های هانده ارچل, لیست تمام سریال های هانده ارچل

فیلم های هانده ارچل بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

نام سریال: عشق حرف حالیش نمیشه

نام کاراکتر: حیات

محصول: ترکیه

تولید سال: ۲۰۱۷–۲۰۱۶

بازیگران: هانده ارچل، بورک دنیز

کارگردان: بوراک سایاشار، موگه اورلار

ژانر: درام، عاشقانه، کمدی

 

ali asghar
ali asghar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋